onsdag 15 augusti 2012

Updates

Hinner med ett kort inlägg förrän jag sticker iväg på jobb:

Jag har uppdaterat bloggens utsida med en par pyttedetaljer - Tog bort widgeten till bloggtoppen.fi eftersom jag aldrig riktigt förstod mig på den, och dessutom inte strävar efter att bli nån toppbloggerska. Tog också bort widgeten och länken till Spindelmors Topplista, då jag tycker den blivit alldeles för kommersiell och jobbig, dessutom var det så mycket som inte fungerade där för mig.

Har också uppdaterat länklistan och raderat inaktiva bloggar, och även om det inte syns har jag tänkt återuppta "samarbetet" med de officiella föreningarna, och få upp info om våra moot på Lehtos hemsida, Pakanaverkkos forum, och Svenska Wiccas forum. Lehto har dock fortfarande hemside/email-trubbel, så det får vänta. Jag tar allt på en gång sedan :) Ska försöka bli mer aktiv på SW också, det är ett fint forum.

Det var nu bara det.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar