onsdag 1 augusti 2018

Cirkelgemenskap 2018 - Anmälning är öppen!

Hoppas att folk uppmärksammat att vi i arbetsgruppen faktiskt lyckats åstadkomma början till en ny retreat, och att anmälningen nu öppnats! Helgen 12-14 oktober kommer vi samlas i Pörtom för att bland annat prata altaren, terminologi och energier, och utföra ritualer och meditera tillsammans. Det blir hur bra som helst! Har man frågor går det för övrigt jättebra att ställa dem också här på bloggen :)


Tack till Aurora för bildmagi!


All info finns på den här sidan, vi har också ett FB-evenemang för dem som rör sig på sociala medier, och vi hoppas på att kunna nå ut till nytt folk! Tidigare retreats som jag varit med och ordnat har varit mer slutna sådana, och bara tilltänkta för de som ordnat retreaten, vilket sedan ledde till att vi grundade ett coven tillsammans. Det är dock rätt många år sedan vi kommit tillsammans, och vi umgås inte på samma sätt längre, så jag, Stella och Fenris (varav två av oss är ursprungliga grundare av SFWV) beslöt oss för att göra något nytt. Nu öppnar vi så att säga cirklarna och vill träffa nya tänkare, drömmare, spirituella, intresserade, nyhedningar eller annars bara öppna.

Att vara wiccan är för mig att hela tiden fortsätta lära mig nya saker, och det här är något jag ser jättemycket fram emot!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar