tisdag 10 juli 2012

Liten Update

Nåja. Har fixat med bloggen lite idag.
Tre små saker:

Lade tillbaka wiccashoot-fotot i sidospalten, av nån orsak hade den tydligen försvunnit. tror det kan bero på imageschack, kan hända jag får samma problem om en månad igen, men då får jag väl bara ladda upp den på nån opublicerad sida istället. Tills vidare - Voilá! Behöver nån hjälp med bild i sidospalten, fråga. Tycker bloggen.fi kunde skaffa image-widget, faktiskt...

Fick äntligen uppdaterat min avatar, så att samma bild syns i kommentarer och i slutet av inlägg. Jag tog bort den i ett skede då jag insåg att samma bild syns överallt oavsett vilken blogg jag skriver från, men kom fram till att det spelar mindre roll.
Om nån undrar kan man alltså inte fixa en avatar via bloggen i sig, utan det sköts på andra sätt. jag använde Gravatar. Igen, fråga om du behöver hjälp, annars är google säkert bättre lärare än jag.

Slutligen lade jag också till en ganska ordentlig lista med wicca-terminologi på en skild sida här, du hittar den under Wiccapedia i övre spalten. Tog sin lilla tid, men har velat göra en sån ett tag så det känns bra. Kom gärna med förslag på ord jag kan lägga till!



Det var nog det för idag.
//Holly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar