tisdag 17 mars 2015

DELTA i enkät om wiccaterminologi!

Som någon kanske läst så gör jag min kandidatavhandling om svensk wiccaterminologi och om översättningar från engelska till svenska.
För detta har jag undersökt de två böcker om wicca som översatts till svenska - En wiccas handbok av Jennifer Hunter och Wicca - vägledning för den självständige utövaren av Scott Cunningham. Men, jag vill också veta vad utövande wiccaner och hedningar använder för termer! Så...

Delta i min enkät. Den öppnades idag, tisdagen 17.3. 2015, och kommer vara öppen fram till fredag 20.3 kl. 8.00.
Den innehåller hela 39 termfrågor, men varje fråga tar inte många sekunder att fylla i, så hela enkäten tar ca. 10 minuter. Sätt undan de 10 minuterna, och gör mig jätteglad!
Du kommer till enkäten här: https://sv.surveymonkey.com/s/wicca

Tack för ditt deltagande, det värderas högt av mig!
//Holly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar