onsdag 25 mars 2020

Wiccarantän

För att väcka liv i min blogg än en gång: Kom på webbmoot nu på fredag? :)

Stella gjorde slag i saken och bjöd in till onlinemoot, och det äger alltså rum nu på fredag den 27.3 kl. 19. Vill man prata wicca med mig, Stella, Fenris och andra så är det alltså bara att pipa till, så kan jag försöka se till att du får en inbjudan. Jag har planer för senare på kvällen och kan alltså inte stanna superlänge, men åtminstone ett tag.

Jag har förresten helt och hållet undlåtit att berätta om det nyaste wiccaveckoslutet som är under planering: Cirkelgemenskap Ostara. Jag är för en gångs skulle inte en av arrangörerna, och inte heller anmäld eftersom det kändes som jag inte är del av målgruppen den här gången. Jag tycker dock det är fint att det ordnas, och även om det nu är osäkert än om det blir av eller inte, och anmälningen dessutom är stängd, så ville jag gärna nämna det.

Ni osannolika kufar som fortfarande läser min blogg efter snart 10 år, vad skulle ni vilja läsa om, om ni fick välja?

1 kommentar:

  1. Super att du börjar blogga igen! Allt går ju lite i vågor med hur ofta man bloggar och inte. Mitt bloggande var sannerligen länge i en svacka, men så är det med livet.

    Väl mött syster!

    SvaraRadera