tisdag 16 augusti 2011

Datum för höstmånadsmootet

God kväll :)

Undertecknad sitter och dricker te och äter lite för mycket jordnötssmörsmörgåsar, och får inte mycket vettigt gjort. Det nästanregnar ute, och jag saknar närheten. Till min mor och till musiken och sången, och till min Varg. Jag tror jag ska ta och gå ut på en promenad innan jag går och lägger mig, men först tänkte jag bara kasta fram ett preliminärt datum för nästa moot:

Måndagen 12.9 kl. 20.00 på DOM i Vasa! Det är fullmånekväll, och jag tycker det vore bra att pröva om måndag vore en passlig kväll. Tycker om tanken att man skulle kunna ha mooten på mån-dagar :) Sen kunde man börja sikta in sig på måndagen närmast fullmånen i varje månad, då man fått dem mer regelbundna... Men vi ska nu se, jag vill gärna höra vad de andra ur cirkeln säger först, kanske måndagar är mindre passliga för dem. Preliminärt datum är det vi vilket fall som helst.

Nu ska jag dra på mig en varm tröja och gå ut och gå kring viken och andas höstluft. Godnatt på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar