tisdag 18 oktober 2011

Who, where, witch?

För stunden har jag inte sådär jättemycket att komma med. Jag är upptagen med att, såsom en god vän till mig långt borta beskrev det, vara "Den vilda som mår så bra och mår så dåligt och har en kvast". För stunden står det min Varg för det bra, mina oavslutade studier och min självbild för det dåliga, och mitt käll-ljus som brinner på nattduksbordet för kvasten, in a way.

Men jo, det jag egentligen hade tänkt be om är en tjänst. Jag har inte en aning om vem som egentligen läser den här bloggen (förutom en par), och jag skulle hemskt gärna vilja veta det! Är det folk jag känner, är det hedningar från andra sidan klotet, är det nån överhuvudtaget..? Jag vet hur enkelt det är att låta bli, men kunde du bara kasta in ett kort "Hej det är bara jag", så skulle det göra mig glad :)

Yep, that means you, too!

Och ha sedan en fin tisdag och vecka!
//Holly

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag är intresserad av livsåskådning. Speciellt av sådan som avviker från den gamla vanliga. Så jag brukar nog kolla då och då vad du har skrivit.

    SvaraRadera
  2. Jag tror inte att jag behöver en närmare presentation ;-)

    SvaraRadera
  3. "Hej, det är bara jag" ;) Skämt åsido, jag har följt din blogg ett tag men jag får erkänna att jag är lite blyg så jag vågar sällan skriva. Passar på att ta modet till mig nu när du uppmuntrar! :) Önskar dig frid och välgång!

    Var Välsignad!
    Ariadna

    SvaraRadera
  4. Väl mött Holly!

    Jag kollar din blogg nästan dagligen för att se om du skrivit något nytt. Skall själv försöka börja blogga lika aktivt som du!

    SvaraRadera
  5. Den här lillan tollan läser också din blogg med ett stort intresse! :D

    SvaraRadera
  6. Häråt sitter en lurvig journalist, aktiv Sökare och wannabe-mystiker. Hej.

    SvaraRadera
  7. Ello Luv! No surprises here I guess :P

    SvaraRadera
  8. Jag tittar in här lite då och då och läser. :)

    SvaraRadera