måndag 18 juli 2011

Jag gillar Monika P

Bara sådär som ett litet statement :)

Egentligen hade jag tänkt skriva om hur jag presumedly stängt ner min blogg på kyrkpressen, och hur det av nån orsak alltid uppstår världens debatt i mina inlägg där. Det är alltså inte av den orsaken som jag ger mig av, snarare för att jag inte riktigt vet varför jag startade min blogg där, och jag tycker KP:s upplägg är lite trist.
Men ja, utan att nu desto vidare gå in på ämnet så kan jag konstatera tre saker:

  • Min åsikt att det inte går att hålla en vuxen konversation med fundamentalister kvarstår

  • Det finns vettigt folk även på KP-bloggen *vinkar lite försiktigt åt Fredrik och Monika, i första hand*

  • Det var ett bra beslut att flytta bloggen ;)


Nu kallar mitt slutarbete. Om jag ska bli ingenjör nån gång här i livet, och kunna rädda världen från mänskorna, så duger det inte att bara sitta och prata om det..!

1 kommentar: