torsdag 15 september 2011

Blogg-arkeologi

Hej bara! Jag hittade nyss min gamla peppar-blogg, som jag tydligen startade våren/sommaren 2010. Tanken var att jag skulle göra den till en wiccablogg, men det fungerade uppenbarligen inte riktigt, och sen började jag blogga sådär "på riktigt" på ratata. Nu hittade jag den iaf pånytt, och om inte annat är det lite småintressant att läsa i efterhand :) Det är synd att min allra första wiccablogg, som jag skrev på bloggen.fi, gick förlorad i deras serverkrasch. Där hann jag skriva mycket, och där diskuterades det faktiskt lite emellanåt. Plus att det hade varit roligt att se vad jag tyckte och tänkte om wicca för såpass länge sedan...

Nåja. He va nu he.

1 kommentar:

  1. Tjah. Tänkte att jag skulle länka till min nya (anonyma zOmg) sökare-blogg. Förvänta sig texter a'la KP där, I guess... :P
    //P

    SvaraRadera