tisdag 20 september 2011

Hmm.

Oj vad jag överbloggar, men jag har nu helt enkelt mycket att babbla om för stunden, verkar det...

För det första - Ida som kontaktade mig angående ett reportage om wicca efterlyser wiccaner i Sverige som skulle kunna tänka sig ställa upp på intervju! Gärna i Göteborgsområdet om jag förstod henne rätt :) Du kan fast kontakta mig här via bloggen så mailar jag henne, ifall det nu skulle råka vara nån rikssvensk wiccan som läser min blogg :P Och det är rätt bråttom också.

Sen kom jag på här då jag satt och sminkade mig och förberedde mig för kvällens sitz att jag tror jag ska ta och göra ett litet socialt experiment...

(Oj vad bra macrobilder min kamera faktiskt tar, med tanke på att det är en liten skräpig kompakt Canon och säkert 5 år gammal...)
Mjo. Jag bär rätt sällan pentagram/pentakel nuförtiden. Jag vet inte riktigt varför. På jobbet låter jag bli för att det inte är mig själv jag representerar. I lite olika styrelse-sammanhang är det väl lite samma sak. Men nu ikväll kommer det vara en hel del nytt folk med (och såvitt jag vet en hel del troende kristna), så jag är nu helt enkelt nyfiken på ifall det kommer frågor eller kommentarer eller blickar :)

(Och om nån gillade penselsmycket kan jag tipsa om att de är handgjorda och går att beställa härifrån.)

Nåja. Godkväll på er, och Må Modern skona mig från krabbis imorgon ;)
/Holly

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar