måndag 26 september 2011

Mellanrapport

Hej och Hå på er. Jag har egentligen inget nytt och stort att skriva om, men jag har en del mindre grejor som jag tänkte meddela!

Såsom Nattöga så artigt påpekade glömde jag att länka till videon i slutet av mitt förra inlägg :P ursäkta, nu är det länkat, och redan nämnda video finns även här. Tack för den, Nattöga :)

Sedan ska jag göra lite reklam för de olika mooten som är inplanerade:
Pubmoot ordnas i Vasa måndagen 3:e oktober på DOM med mig (och Aurora) som huvudsakliga ansvariga. Välkomna från 20.00!
Sen har vi Cafémoot i Jakobstad samma dag, dvs. måndagen 3.10, från 16.00 på Fredrikas Café på gågatan. Här är det Rina (och Ebel?) som drar mootet.
Pubmoot ordnas även i Åbo, tisdagen 11:e oktober på Bar Bryssel, med Stella som huvudarrangör. Vi (De) samlas 20.00.
Är vi inte aktiva så säg! Stella har dessutom varit så översjyst att hon fixat utprintade versioner av logga åt oss alla, och vi borde få dem på post här i veckan. Supertack, Supersnälla Stella ^^

Jepp. För min del blev det inte nåt officiellt Mabonfirande trots allt, men det känns inte som det behövs. jag ska ta itu med höststädningen här i veckan då min tillfälliga inneboende gett sig av, och då kanske jag passar på att göra en ordentlig andlig rening av lägenheten i samma veva, det har inte gjorts sedan jag flyttade in... och så kanske jag drar nån runa. We'll see. och så får jag börja ställa i ordning Samhain-altaret :D
Appropå Samhain närmar sig Retreaten också! Wheee!

Numera är vi för övrigt 15 medlemmar på FB-gruppen, och 11 på forumet. Även om det nu mest är jag och Stella som huserar på forumet, fortsättningsvis :) Jag ska här då jag skrivit klart ta tag i mitt medlemskap i Lehto, för jag fick ett svarsmail av dem för en par veckor sedan redan, jag har bara inte hunnit ta itu med det...

Ja, det var väl ungefär det :) ha det fint!
//Holly

2 kommentarer:

  1. Citat: "och då kanske jag passar på att göra en ordentlig andlig rening av lägenheten i samma veva..."

    Hahah, ja skrev nyss samma sak på min blog :P
    Ha vari lite upp och ner nu så jag tänkte göra en rening av både lägenheten, mig själv och mina tankar (såväl fysiskt som psykiskt). En liten "fresh start in miniature".

    )O(
    *kramar*
    //Aurora

    SvaraRadera
  2. Jag skulle också kunna göra en rening av min nya lägenhet. Hann aldrig med det då jag flyttade in för ish en och en halv månad sedan. I morgon är det nymåne och då tänkte jag fira Mabon eftersom jag inte hann med det förra veckan. Det skulle ju egentligen vara ganska bra att utföra reningen samtidigt, nymånen symboliserar ju nystarter.

    Och varsågod till logo-lapparna. De kommer i posten i veckan. Jag råkade ha tillgång till gratis färglaserprinter så jag passade på att ta några extra kopior. ;-)

    Väl mött!

    SvaraRadera