tisdag 24 januari 2012

Arkivering och Strukturering

Hej på er,

jag har en lite dålig dag och passar därför på att göra något någorlunda praktiskt som inte kräver alltför mycket tanke eller hjärta. I praktiken betyder det att jag sitter och strukturerar om inläggen lite här, gör egna kategorier och sådär, så att det ska vara enklare att hitta något som man söker efter. Tänkte mig att kategorierna skulle vara bl.a. "De wiccanska högtiderna" (för inläggsserien jag ska skriva), "Personligt", "Ekologi", "SFWV" och så vidare. Sen får också "Gamla bloggen" en egen kategori, eftersom jag tänkte rädda mina gamla blogginlägg från http://alice.papper.fi/ från att försvinna i cyberrymden. Jag kommer lägga upp de som jag avser spara i skilda inlägg här lite senare. Härnäst ska jag nu se till att lägga alla inlägg i sina respektive kategorier.

Kan anmärka om att jag i min gamla blogg bloggade under nicket "Alice", och att jag där inte var särskilt noga med vad jag skrev, så där finns/fanns en hel del privata grejor och saker som inte hade nåt med religion eller nyhedendom att göra. Jag sorterar nu ut de inlägg som har nån form av relevans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar