tisdag 31 januari 2012

Alla goda ting är tre

Nej, det här har inget att göra med trefaldighetsregeln, även om jag gott nog kunde skriva nåt om den i nåt skede också. Nej, ikväll har jag nu bara helt enkelt tre ärenden att komma med:

För det första struntade jag i min fasta. Jag började, och var nästan igenom de två första förberedelsedygnen. Men sen beslöt jag mig för att låta bli. Och jag kom ihåg att det här har jag gjort förr - låtit bli att fasta pga. att mitt huvud inte riktigt är i tillräcklig balans. Saken är den att jag lidit av en ätstörning, och alla de regler som fastan innehåller gör mitt huvud tossigt. Vi tar det helt enkelt en annan gång, då det känns mera tryggt.

Sedan fick jag ett mail av en kvinna som undrade om Vasamootet som är på kommande :) Ännu en som sett vår info på Lehtos sidor, hurra! Vi får se vem som dyker upp på mootet nu på måndag. Kanske jag borde ta och förbereda lite. Skoj hur som helst, att vi når ut till folk!

Och till sist ska jag hoppa och studsa lite över att BoSen som jag beställde från Chimeric här i höstas äntligen börjar vara på gång :) Jee! Ska bli sjukt fint att ha en ordentlig BoS att skriva i. Jag får bara se hur jag gör med den gamla, för den är nog ingalunda färdiganvänd, även om den är ful som stryk. Kanske jag klipper och flyttar över eller börjar använda den som klott-bok. Där finns så mycket gammal Hollyhistoria. De första tidningsklippen och tankarna och sånt från unga fluffbunny-år. Oj oj.

Nå, det var nu det. Hoppas ni har en trevlig vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar